- TELESZKÓP MUNKAHENGER
- NORMÁL GÖMBFEJ
- 2 lépcső (3,5 tonna)
- 2 lépcső (6 tonna)
- 2 lépcső (9 tonna)
- 2 lépcső (13 tonna)
- 3 lépcső (5 tonna)
- 3 lépcső (8 tonna)
- 3 lépcső (11 tonna)
- 3 lépcső (16 tonna)
- 4 lépcső (7 tonna)
- 4 lépcső (10 tonna)
- 4 lépcső (14 tonna)
- 4 slépcső (20 tonna)
- 4 lépcső (25 tonna)
- 5 lépcső (5 tonna)
- 5 lépcső (8 tonna)
- 5 lépcső (11 tonna)
- 5 lépcső (16 tonna)
- 5 lépcső (22 tonna)
- 5 lépcső (29 tonna)
- 6 lépcső (6 tonna)
- 6 lépcső (9 tonna)
- 6 lépcső (13 tonna)
- 6 lépcső (20 tonna)
- 6 lépcső (25 tonna)
- 6 lépcső (32 tonna)
- 6 lépcső (40 tonna)
- 6 lépcső (50 tonna)
- 7 lépcső (10 tonna)
- 7 lépcső (11 tonna)
- 7 lépcső (14 tonna)
- 7 lépcső (22 tonna)
- 7 lépcső (30 tonna)
- 7 lépcső (38 tonna)
- 7 lépcső (42 tonna)
- 8 lépcső (11 tonna)
- 8 lépcső (11 tonna)
- 8 lépcső (18 tonna)
- 8 lépcső (25 tonna)
- 8 lépcső (30 tonna)
- 8 lépcső (38 tonna)
- 9 lépcső (20 tonna)
- 9 lépcső (25 tonna)
- 9 lépcső (32 tonna)
- 10 lépcső (20 tonna)
- 10 lépcső (28 tonna)
- STANDARD - LYUK
- 2 lépcső (3,5 tonna)
- 2 lépcső (6 tonna)
- 2 lépcső (9 tonna)
- 2 lépcső (13 tonna)
- 3 lépcső (5 tonna)
- 3 lépcső (8 tonna)
- 3 lépcső (11 tonna)
- 3 lépcső (16 tonna)
- 4 lépcső (7 tonna)
- 4 lépcső (10 tonna)
- 4 lépcső (14 tonna)
- 4 lépcső (20 tonna)
- 4 lépcső (25 tonna)
- 5 lépcső (5 tonna)
- 5 lépcső (8 tonna)
- 5 lépcső (11 tonna)
- 5 lépcső (16 tonna)
- 5 lépcső (22 tonna)
- 6 lépcső (6 tonna)
- 6 lépcső (9 tonna)
- 6 lépcső (13 tonna)
- 6 lépcső (20 tonna)
- 7 lépcső (14 tonna)
- 7 lépcső (22 tonna)
- 8 lépcső (11 tonna)
- 8 lépcső (11 tonna)
- 8 lépcső (18 tonna)
- INFERIOR-LYUK
- GÖMB-GÖMB
- ALUL-FELÜL GÖMBFEJES
- COMPACT - HENGER
- ECO
- TEHNOSTROJ
- UNIMOG
- MEILLER KIPPER
- HID. HENGER ''LIFT''
- BILLENCS TEHERAUTÓ
- HOZZAJÁRU FELSZERELÉS
- DÖMPER CSÖVEK
- TERVEZÉS
- NORMÁL GÖMBFEJ
- HÁROM PONTOS HIDRAULIKA
- HIDRAULIKUS MUNKAHENGER
- HIDRAULIKUS SZIVATTYÚK
- ÖNTÖTTVAS SZIVATTYÚK
- ÖNTÖTTVAS SZIVATTYÚK ITALIAN
- DUGATTYÚSZIVATTYÚK
- ÖNTÖTTVAS SZIVATTYÚ - BANÁN
- FOGASKERÉK-SZIVATTYÚK
- CSOPORT '' 1 '' karimák - jobb
- CSOPORT '' 1 '' karimák - bal
- CSOPORT '' 1 '' menet - jobb
- CSOPORT '' 1 '' szál - bal
- CSOPORT '' 2 '' karimák - jobb
- CSOPORT '' 2 '' karimák - bal
- CSOPORT'' 2 '' menet - jobb
- CSOPORT '' 2 '' menet - bal
- GR '' 3 '' karimák - jobb
- GR '' 3 '' karimák - bal
- GR '' 3 '' menet - jobb
- GR '' 3 '' menet - bal
- GR '' 0 '' - jobb
- HI-LO SZIVATTYÚK
- harangok
- GUMI ALAP
- felszerelés fogaskerék szivattyúhoz
- csapáj karimák szivattyúhoz
- elektromágneses tengelykapcsoló
- hajtóműház szorozó szivattyú számára
- ÖSSZESZERELŐ SZERKESZTŐSZIVATTYÚK
- TRAKTORSZIVATTYÚK
- EGYÉB SZIVATTYÚK
- NSZ SZIVATTYÚK
- SZIVATTYÚK SZIVATTYÚZÁSHOZ
- KÉZI SZIVATTYÚK
- SEGÉDHAJTÁSOK
- HIDROMOTOR
- HIDROMOTOR MM
- HIDROMOTOR MM SIDE
- HIDROMOTOR MP
- HIDROMOTOROK MR
- HIDROMOTOR (6 fog)
- HIDROMOTOR MS
- HIDROMOTOROK MT
- HIDROMOTOROK MV
- HIDROMOTOROK B/MR - FÉKKEL
- DUGATTYÚS HIDRAULIKUS MOTOROK
- HIDROMOTOR TMF
- HIDROMOTOR FÉK
- HIDROMOTOR LÁNCTALPAS MEGHAJTÁS
- HIDROMOTOR KARDÁN
- HAJTÓMŰHÁZ HIDROMOTORHOZ
- HIDROMOTOR VEZÉRLŐ SZELEP
- ELFORDULÓ MEGHAJTÓ
- FOGASKERÉKES CSOPORT2
- FOGASKERÉKS CSOPORT 3
- HIDRAULIKUS VEZÉRLŐTÖMBÖK
- VEZÉRLŐTÖMBÖK
- SZEKCIONÁLT VEZÉRLŐ SZELEPEK
- SZELEPEK VEZETÉSÉRE BOWDEN KERESZTŐL
- ELEKTROMÁGNESES VEZÉRLŐ SZELEP
- ELZÁRÓ SZELEPEK ÉS ÍRÁNYVÁLTÓ SZLEPEK
- VONALVEZÉRLŐ SZELEPEK
- ÁRAMLÁSI SZABÁLYOZÁS
- NYOMÁSSZABÁLYOZÁS
- ELEKTROMÁGNESES MODULÁRIS CETOP 3 -NG6 SZELEPEK
- ELEKTROMÁGNESES MODULÁRIS CETOP 5 - NG10 SZELEPEK
- ELEKTROMÁGNESES YEAT SZELEPEK
- ELEKTROMÁGNESES TEKERCSEK
- TÁVIRÁNYÍTÓK
- RÁDIÓVEZÉRLŐK
- NYOMÁSKAPCSOLÓK
- PROPORCINONÁLIS SZELEPEK
- SZELEPEK TRAKTOROKHOZ - CSATLAKOZÁSOK ÉS FÉKEK
- TRAKTOR BILLENTYŰ KIMENETEK BŐVÍTÉSE
- FA HASÍTÓ ÉS RÖNGPÓTKOCSI SZELEPEK
- ÚSZÓ SZELEPEK
- LOAD SENSING SZELEP
- HIDRAULIKUS AGGREGÁTOR
- MINI HIDRAULIKUS AGREGÁT 12 V
- MINI HIDRAULIKUS AGREGÁT 24 V
- MINI HIDRAULIKUS AGGREGÁTTOR 230 V
- MINI HIDRAULIKUS AGREGÁT 380 V
- TRAKTOR HIDRAULIKA AGGREGÁTOR
- HIDRAULIKUS BENZIN KÉSZLETEK
- HIDRAULIKUS DÍZEL TÁPEGYSÉG
- HIDRAULIKUS SZIVATTYÚ KÉSZLETT 400V
- HIDRAULIKUS SZIVATTYÚ KÉSZLETT 12V/24V
- ELEKTROMOS MOTOR MINI AGREGÁTHOZ
- ALKATRÉSZEK MINI HIDRAULIKUS AGREGGÁTOR
- TARTÁLY 'TOP'
- TARTÁLY HIDRAULIKUS AGREGÁTHOZ
- FÉM TARTÁLY
- TARTÁLY MINI AGREGÁTOKHOZ
- EGYÉB
- ELKÉSZITET AGREGÁTOK
- HIDRAULIKUS CSÖVEK
- PÓTKOCSI FELSZERELÉS
- BEZÁRÁSOK
- HIDRAULIKUS FÉKEK
- VONÓ HORGOK
- VONÓSZERKEZET
- LÉGFÉKEK
- ARÁNYOS HIDRAULIKUS FÉKEK
- TÁMASZTÓ LÁB
- TARTÓK ÉS CSUKLÓPANTOK
- Tartók és csuklópántok
- billenő tartó set keson fi60
- billenő tartó set keson fi78
- billenő tartó set keson fi85
- billenő tartó set keson villás
- billenő gömb fi60 8 tonna
- billenő gömb fi85 14 tonna
- tartó AVEC
- pótkocsi oldal tartó
- pótkocsi oldal tartó ROMA
- pótkocsi oldal tartó - kivehető
- pótkocsi oldal tartó - komplett
- hegesztő horog teherszállitó
- PÓTKOCSI LÁMPA
- HUZÓ KAR
- PÓTKOCSI OLDALAK
- TENGELY ÉS GUMIABRONCS
- EGYÉB
- MŰANYAGBÓL KÉSZÜLT ÉK
- BOX
- RÖNKFOGÓK-FORGÓRÉSZEK ÉS FÚRÓK
- KARDÁN ÉS TENGELYEK
- KARDÁNOK ECO
- PROFI LINE KARDÁNOK
- KARDÁN ADAPTER
- KARDÁN ADAPTER-PERSELYEL
- KARDÁN ADAPTER KARIMÁVAL
- KARDÁN ADAPTER BISZTOSITÓVAL
- KARDÁN ADAPTER-LYUK
- KARDÁN ADAPTEREK-KÉTFELESEK
- KARDÁN ADAPTEREK-STANDART
- KARDÁN ADAPTEREK KARIMÁVAL ÉS BISZTOSITÓVAL
- KARDÁN ADAPTEREK KULTIVÁTORHOZ
- KETTŐS KARDÁNCSUKLÓ
- VÉDŐ
- KARDÁN ADAPTEREK (TLT)
- KARDÁN TENGELYKAPCSOLÓ
- CSŐGÉPEK
- HIDRAULIKUS KORMÁNYOK
- GYORS KAPCSOLATOK
- NYOMÁSMÉRŐK
- IDOMOK
- CSŐ IDOMOK
- HIDRAULIKUS KÖZCSVAROK
- HIDRAULIKUS ADAPTEREK
- 90° ÉS T-RÉSZEK
- FÉM CSÖVEK ÉS IDOMOK
- HIDRAULIKUS DUGÓ
- HIDRAULIKUS ÜREGES CSAVAR
- FÉM CSŐ BANJO
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS ÜREGES CSAVAR
- BSP IDOM NŐ
- BSP IDOM FÉRFI
- BSP IDOMOK NŐI 45°
- BSP IDOMOK NŐI 90°
- IDOMOK DKOL NŐI
- IDOM CEL FÉRFI
- IDOM DKOL NŐI 45°
- IDOM DKOL NŐI 90°
- IDOMOK DKOS NŐI
- IDOMOK CES FÉRFI
- IDOMOK DKOS NŐI 45°
- IDOMOK DKOS NŐI 90°
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- SZEM IDOM
-
- IDOM FÉRFI-NÖI 1/4-3/8
- IDOM FÉRFI-NÖI 1/4-1/8
- IDOM BŐVÍTETT FÉRFI-NŐI 3/8
- IDOMOK NŐI-NŐI 3/8
- IDOMOK FÉRFI-FÉRFI 3/8
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS ÜREGES KETTŐS CSAVAR
- HIDRAULIKUS OLDHATÓ KÖZCSAVR ANYÁVAL
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS OLDHATÓ KÖZCSAVR (BSP) BŐVÍTETT
- HIDRAULIKUS KETTES FORGÓ ANYA
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- CSÖKKENTŐK BSP
- CSÖKKENTŐK JIC 74 °
- OLDHATÓ KÖZCSAVR BSP
- 90°BSP RÖVID FÉRFI-FÉRFI
- T- RÉSZ BSP FÉRFI-FÉRFI
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- T-RÉSZ NŐI-NŐI
- IDOMOK NZ
- 90°RÖVID NŐI-NŐI
- 90°BSP FORGÓ ANYA- FÉRFI
- IDOMOK NZ
- 90°BSP FÉRFI-FÉRFI
- 45° BSP FÉRFI-FÉRFI
- SZEM IDOM
- 90° NŐI-NŐI
- SZEM IDOMOK
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS FORGÓ CSATLAKOZÁSOK
- HIDRAULIKUS CSÖVEK- FÉM
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK CELI -FÉRFI
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS TÉRD - ANYÁVAL
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS T-RÉSZ ANYÁVAL
- FÉM CSŐ-BANJO ANYÁVAL
- PRIKLJUČKI FITING 45°NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK NZ
- IDOMOK
- IDOMOK NZ
- HIDRAULIKUS SZELŐZŐ PTO
- CSŐ IDOMOK
- EGYÉB
- VÉDŐ FELSZERELÉS
- AUTÓ EMELŐ
- CSAPÁGY PRÉSEK
- LÁNCEMELŐK
- olajozó
- KÉZÁPOLÁS
- IDOMOK
- TRAKTOR JÁTÉK
- SZETTEK
- PVC-TARTÁLY FÉKOLAJHOZ
- TRAKTOR KOMPRESSZOR TLT
- FORGÓ HOROG
- SZEMES HOROG
- ÜZEMANYAGTARTÁLY
- ERDÉSZETI LÁNCOK
- RÖGZÉSCSILLÁTÓ
- KERTI KOCSIK - BILLENTYŰ
- HOMOK OLAJFOLTOK ELTÁVOLÍTÁSÁRA
- ROSI TEH MÉRŐSZALAG
- MOTOROS FÚRÓ FÖLDHÖZ
- KÉZI DRÓTKEFE
- LOMBSZÍVÓK FÚVÓK
- ELEKTROMOS MOTOROK
- 1.FÁZIS (230V) B3- LÁBAK
- 1 FÁZIS (230V) B14 – KARIMA- LÁBAK
- 1.FÁZIS (230V) B35- KARIMA - LÁBAK
- 1.FÁZIS (230V) - KÖRFŰRÉSZHEZ
- 3. FÁZIS (400V) B3 - LÁBAK
- 3.FÁZIS (400V) B14 - KARIMA- LÁBAK
- 3.FÁZIS (400V) B35 - KARIMA- LÁBAK
- 3.FÁZIS (400V) - KÖRFŰRÉSZHEZ
- ELEKTROMOS MOTOR FÉKKEL
- HAJTÓMÜHÁZ PMRV
- ERC REDUKTOROK
- REDUKTOROK ELEKTROMOS MOTORHOZ UDL VÁLTOZÓ
- FREKVENCIA ÁTALAKÍTÓK - NINCS VEKTORVEZÉRLÉS
- FREKVENCIA ÁTALAKÍTÓK - VEKTORVEZÉRLÉS
- ELEKTROMOTOR RÉSZEK
- ELEKTROMOTOR TÁRCSA
- ÉKSZÍJAK
- ELEKTROMOS MOTOROK CSATLAKOZTATÁSA
- PNEUMATIKA
- PNEUMATIKUS HENGEREK PCAS ISO15552
- PNEUMATIKUS HENGEREK PCAI ISO 6432 MINI
- PNEUMATIKUS CSÖVEK
- PNEUMATIKUS CSATLAKOZÁSOK
- PNEUMATIKUS CSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES ABC
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS CSÖKKENTŐ CSATLAKOZÓK ABD
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS SAROK CSATLAKOZÓK ABLF
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS SAROK CSATLAKOZÓK ABLFM
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS ÖSSZEKÖTŐ CSATLAKOZÓK ABN
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS ÖSSZEKÖTŐ CSATLAKOZÓK ABI
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS T CSATLAKOZÓK ABTF
- PNEUMATIKUS KLASZIKÚS T CSATLAKOZÓK ABYFFF
- PNEUMATIKUS DUGÓ T CSATLAKOZÓK TPA MENET NÉLKÜL
- PNEUMATIKUS DUGÓ SAROK CSATLAKOZÓK MENET NÉLKÜL
- PNEUMATIKUS DUGÓ SAROK CSATLAKOZÓK TPA MENETEL
- PNEUMATIKUS DUGÓ Y CSATLAKOZÓK TPA MENET NÉLKÜL
- PNEUMATIKUS DUGÓ EGYENES CSATLAKOZÓK MENET NÉLKÜL
- PNEUMATIKUS DUGÓ EGYENES CSATLAKOZÓK TPA MENETEL
- PNEUMATIKUS DUGÓ AKADÁLY CSATLAKOZÓK MENET NÉLKÜL
- PNEUMATIKUS DUGÓ CSÖKKENTŐ CSATLAKOZÓK MENET NÉLKÜ
- PNEUMATIKUS DUGÓ DUGATÓZÁRÓK MENET NÉLKÜL
- PNEUMATIKUS ZÁRÓDUGÓK ABZ
- PNEUMATIKUS RÉZ HANGTOMPÍTÓK
- PNEUMATIKUS DUGÓ DUGATÓZÁRÓK TPA
- PNEUMATIKUS GYORSCSALVOLÓK
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES MENET 1/4
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES MENET 3/8
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES MENET 1/2
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK RUGÓK 6/4
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK RUGÓK 8/5
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK RUGÓK 10/6,5
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK RUGÓK 12/8
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES 6 mm
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES 8 mm
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES 10 mm
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK TÖMLŐVÉGES 12 mm
- PNEUMATIKUS GYORSCSATLAKOZÓK ELOSZTÓ Y
- PNEUMATIKUS SZELEPEK
- ELŐKÉSZÍTŐ EGYSÉGEK LEVEGŐNEK
- TÖMLŐTECSERŐK
- FÚVÓ PISZTOLYOK
HIDRAULIKUS HENGER FA HASÍTÓ-HOZ FELSZERELÉSI KARIMÁVAL 100/60-1050
Splošni opis:
Običajni dvostransko delujoči hidravlični cilinder »Diferencialni cilinder« ima dva priključka (za hidravlično cev), kar cilindru omogoča linearno gibanje v eno ali drugo stran.
Zaradi različnega razmerja površine pritisnjenega olja v eni ali drugi strani cilindra ima tudi cilinder različno moč pri raztegovanju oz. krčenju oz. posledično zaradi različnega volumna olja v eni oz. drugi strani cilindra je tudi hitrost cilindra v eno oz. drugo stran hitrejša oz počasnejša. Pri »raztegovanju« cilindra olje deluje na celotno površino bata zaradi tega cilinder v tem primeru opravlja večjo silo in se giblje počasneje, ravno nasprotno pa je pri »krčenju« kjer je površina manjša za premer batnice in zato se ta stran giblje hitreje, cilinder pa premaguje manjšo silo.
Uporaba:
Hidravlični cilindri so uporabni povsod, kjer je potreba po večji moči, ki jo je mogoče dokaj enostavno izvesti.
V kmetijstvu se hidravlični cilindri uporabljajo za traktorje (dvižne roke tritočkovne hidravlike, poteznice, hidravlične volane, nakladače, čelne hidravlike…), kombajne, nakladalnike, ipd. Za traktorske priključke kot so pajek, nakladalka, kiper prikolica, cepilnk drv, loputa na cisternah za gnojevko, brane, pomik frez in mulčarjev, odjemalnikov za silaže, obračanje plugov za zemljo in snežnih plugov, gozdarskih vitlov, …
Prav tako je zelo pogosta uporaba hidravličnih cilindrov v gozdarski tehniki, strojegradnji, gradbeništvu, ladjedelništvu, energetiki, prehrambni industriji, avtomobilski industriji.